MKS "MŁAWIANKA" MŁAWA - strona oficjalna

Strona klubowa

MIASTO MŁAWA

AKADEMIA PIŁKARSKA

HYDRO-MAX

 

FABISIAK PRZEWOZY

Statystyki drużyny

Aktualności

Kolejna wpadka MKS-u

  • autor: grzech29, 2009-05-30 19:44
Kolejną wpadkę w tym sezonie zaliczyli gracze mławskiego MKS-u. W sobotę podopieczni Krzysztofa Szymańskiego przegrali na własnym boisku z Huraganem Wołomin. Obie bramki zdobył dla Mławy Sławomir Gołębiewski

Początek meczu był wręcz wymarzony - już w 2. minucie biało-zieloni wyszli na prowadzenie. Sławek Sieja wrzucił piłkę z rzutu rożnego, a Gołębiewski dostawił tylko głowę. Ten sam zawodnik wpisał się na listę strzelców także osiem minut później. Tym razem popularny Gołąb uderzył futbolówkę nogą, a w rolę asystenta wcielił się Jakub Rogowski.

W tym momencie wydawało się, że jest już po meczu. Jednak goście nie zrezygnowali z walki  i w końcówce pierwszej połowy wbili kontaktowego gola.

Niestety to nie wszystkie nieszczęście, które dopadł mławian. Po przerwie rywale dyktowali już całkowicie warunki na boisku i pojedynek zakończył się wygraną Huragana 3:2. Dodajmy, że zupełnie zasłużoną, zważywszy na przebieg drugiej partii.

MKS Mława – Huragan Wołomin 2:3 (2:1)

Bramki: Sławomir Gołębiewski (2. i 10.) dla Mławy; Marek Rogowski (30.), Sebastian Kozłowski (55.) i Mateusz Michalski (86.) dla Huragana

Czerwona kartka: Przemysław Wysocki (Huragan – 82. Minuta)

Żółta kartka: Walczak (MKS)

Skład

MKS Mława: Dąbkowski – Drzewiecki, Leszczyński, J. Rogowski, P. Rogowski, Perka (58. Osiecki), Sieja, Gołębiewski, Gawęda, Walczak, Falencki (46. Butryn)

 


  • Komentarzy [0]
  • czytano: [1523]
 

autor: ~?? 2009-05-30 21:22:35

avatar Nie dla Huragana tylko Huraganu


autor: grzech29 2009-05-30 22:05:42

Profil grzech29 w Futbolowo Zapomiałem dodać, że w 38. minucie Jakub Rogowski nie wykorzystał rzutu karnego


autor: ~lol 2009-05-30 22:08:10

avatar No nie wiem czy Huragan w 2 połowie tak całkowicie dyktowali warunki. MOIM ZDANIEM  MKS grał lepiej.


autor: ~w 2009-05-30 22:13:38

avatar mlawa jedynie wrzucala pilki na pole karne huraganu bez efektu a huragan w 2 polowie mial jeszcze 3 klarowne sytuacje


autor: ~Kibic 2009-05-30 22:40:07

avatar Jak mozna 2 0 prowadzic grajac u siebie  i przegrac 2 3 i nie strzelic karnego z koncem tabeli Huragan to nie Barca a zreszta tydzien temu Siedlce nas rozjechaly kore przegraly teraz z Okeciem wie swiadczy to o slabosci jednym slowem cienkie bolki a i jeszcze Huragan w 10 gral to po co oni graja trzeba zrobic przeglad wojska


autor: ~Kibic 2009-05-30 22:44:23

avatar

Ale przeglad niech zrobi nowy trener


autor: ~fun 2009-05-30 22:56:51

avatar

nowy zarzad, nowy trener a kibice skandal.........50 osób na ligowym meczu.....to już w Szydłowie na meczach jest wiecej........aby kazdy przychodzi i pierdo..... a skład na ta lige mława miała najmocniejszy w  całej lidze......... tylko nie wiadomo czemu nie poszło.....psychika czy treningi nie wiem


autor: ~anonim 2009-05-30 23:00:11

avatar

jesli w mlawie nie bedzie poważnego sponsora który to wszystko skleji to marnie to widze......bedzie ciagle tylko 4 liga.......tylko Legia


autor: ~anonim 2009-05-30 23:16:38

avatar oczywiście strategiczny sponsor by się przydał ale najpierw piłkarze muszą dać coś od siebie a nie zwalać od kilku lat winę na trenerów


autor: ~Kibic 2009-05-30 23:37:08

avatar Pilkarze musza dac z siebie ale potrzebny jest trener kyory ich ustawi zmobilizuje pocwiczy stale fragmenty dawno nie widzialem bramki zdobytej z wolnego albo rogu a kiedys jak sie chodzilo na mecze Mlawianki to byla podstawa bylo widac wyszkolenie techniczne a teraz co najlepszy zawodnik Walczak ktory ma juz swoje lata on na pewno tak slabej druzyny nie pamnieta


autor: ~sprzedawczyki 2009-05-31 03:12:30

avatar Zielonki "dziękują" puszczalskiej Mławie!!!!!


autor: ~MŁAWA 2009-05-31 03:35:43

avatar i dobrze - sprzedajacie bo nie macie premii - chociaż wiecie za co - brawo


autor: ~Kibic 2009-05-31 10:08:51

avatar Chyba nie Mlawie tylko pilkarzom


autor: ~mar 2009-06-01 08:29:44

avatar

zobaczymy od czerwca mobilizacje zespołu ilu piłkarzy zostanie bo sie zapowiada dla nich żle wtedy sobie młodzi pograją zarząd jest teraz dobry a te pieniądze co dostają piłkarze nikt nie płaci na okolice niech im karty dadzą i nara jak się nie podoba gadali na ciorocha tylko niech policzą ile punktów zdobyli na jesieni a ile na wiosnę wstyd okolice z was się śmieją


autor: ~sespendione 2009-06-01 12:18:31

avatar KORONA SZYDŁOWO : WKRA ŻUROMIN,  mecz w Szydłowie 10 czrwca (środa) godzina 18:00. zapraszamy kibiców


autor: ~anonim 2009-06-01 13:17:17

avatar zarząd jest dobry hahahahaha


autor: ~mar do anonim 2009-06-02 08:50:06

avatar mówisz o sponsorze kto tu przyjdzie za taką gre ciesz się że jeszcze małe firmy dają drobne bo zarobki na czwarto lige (5) to są za duże dla piłkarzy w działdowie grają za 200 a reszta leży na boisku wtedy jest ambicja a wróbel sam też wykłada kase i wymaga


autor: ~kibic mks 2009-06-03 12:42:32

avatar Dla fanów którzy za bardzo nie lubią Wkry Żuromin zapraszamy na mecz do Szydłowa...Ważne jest żeby każda inna drużyna awansowała tylko nie Żuromin..Spodziewana na stadionie jest również obecność kibiców z Żuromina. Dla tego może być ciekawie...


autor: ~anonim 2009-06-03 15:11:07

avatar wkra skur.wysyny! z diskopolowej krainy! wkra skur.wysyny! z diskopolowej krainy! xD


autor: ~Stefan 2009-06-03 15:28:39

avatar Dalej piszcie takie komentarze, a napewno wypuszczą was wiadome służby z Mławy.


autor: ~anonim 2009-06-03 17:33:08

avatar

i znowu gówniarze z Mławy którzy są tak bardzo oddani swoim klubom z Gdańska i Wa-wy ( chociaż jestem przekonany że część nawet jeszcze nie gościła w tych miastach ;] ) pojadą tym razem do szydłowa i będą się bawić  w wojowników... bez sensu chłopcy nie ośmieszajcie się... wszyscy się z was śmieją a wy dalej swoje...


autor: ~anonim 2009-06-03 19:54:49

avatar

tylko niech awansuje Żuromin.......bo szydłowiaki to jest poprostu skandal..........


autor: ~mławianin 2009-06-03 21:20:02

avatar skandal to jest gra mławy i jej gwiazdorstwo zawodników.To co prezentują chłopcy z szydłowa od kilku lat zasługuje na szacunek.


autor: ~jaco 2009-06-03 21:48:24

avatar kibice jedziemy na mecz do szydłowa chociaż niech oni awansują nie dajmy się sprowokowaci kolejażom żurominakibice jedziemy na mecz  do SZYDŁOWA niech oni przy naszym dopigu awansuią a koleiarzy ŻUROMINA pusicimy  z błotem


autor: ~anonim 2009-06-04 09:38:05

avatar f


autor: ~anonim 2009-06-04 09:39:30

avatar

a co takiego prezentują ci chłopcy z szydłowa???kopią sie po czołach i nic więcej.stary wyluzuj


autor: ~twój stary 2009-06-04 16:17:15

avatar Żuromin piłkarsko zasługuje na awans, a Szydłowo ani piłkarsko ani mentalnie


autor: ~twoja stara 2009-06-04 20:47:43

avatar czemu nie mam fotek z ostatnich meczów....


autor: ~kibic MKS 2009-06-05 17:25:58

avatar Co SZydlowo prezentuje?dobra pilke jak na swoje warunki i kadre wielkie brawa dla nich a Zuromin to druzyna dobra kadrowo z dobrym zapleczem i co?nic sa slabi....pozdrowienia dla szydlowa i zwyciestwa w meczu z Zurominem!!!


autor: ~anonim 2009-06-06 09:48:45

avatar

NIECH KTOŚ W KONCU NAPISZE ZE MECZ MŁAWY Z ZIELONKAMI JEST PRZASNYSZU


autor: ~Mlawianeczka 2009-06-06 12:55:49

avatar www.mlawianka.yoyo.pl  - tu masz napisane :)


autor: ~Fan dobrej piłki :) 2009-06-06 14:11:04

avatar szydłowo gra dobra piłke???ha ha ha lacha do przodu i nic więcej.Kopaczy na okręgówke maja niezłych ale nic wyżej.a co to jest szydłowo gdzie oni w ogóle boisko maja?stary wyluzuj bo mi sie żygać chce jak widzę takie wypowiedzi ze jakies tam szydłowo dobrze gra w piłke.w ogóle kto poruszył temat szydłowa Taki temat nie ma prawa bytu.niech sie kopia na wsi i temat zamkniety.


autor: ~Do fan dobrej pilki 2009-06-06 20:37:10

avatar Odrazu mowie ze nie jestem z Szydlowa...a MLAWA co pokazauje????za przeproszeniem gowno....tacy gwiazdorzy itd  stadion 2 ligowy zaplecze i co??? i nic siedzicie w tej 5 bo to jest 5 liga nie 4 dla takiego miasta to wstyd z taka tradycja pilkarska a do tego glupiego Szydlowa to wy jescze nie raz pojedziecie jak awansuja i nikt wam 3 pkt tam za darmo nie da...i ci "nedzni" kopacze moga grac z wami za rok w jednej lidze!! wstyd dla was widac jaki wy reprezentujecie poziom


autor: ~anonim 2009-06-06 21:37:54

avatar a kolego powiedz kto sie interesuje mławą........na meczu jest zawsze 50 najwierniejszych kibiców.....jak jest atmosfera w miescie............ilu jest sposnsorów.............jak jest dobrze to cie klepią po plecach.......a jak źle to mówią ze jesteś słaby..........ile jest drużyn w Polsce której kazdy piłkarz pochodzi z rodzinnego miasta.........Mławe stac spokojnie na gre w 2 lidze jeśli wszyscy bedą tego chcieć,,,,,,, a co kibice zamiast na mecz Mławy woilą jechać na Legie ......... jebać takich kibiców niech przychodzą tylko wierni


autor: ~anonim 2009-06-06 21:50:30

avatar burmistrz co obiecywał że bedzie 3 liga bo młąwe na to stac i co woli(skandal to juz pana ostatnia kadencja)................ja mówie stać.............ale żeby awansować potrzebna jest atmosfera i pieniądze.........i niech mi nikt nie mówi ze pieniądze nie są ważne bo gówno się zna...........a co teraz jeden człowiek ma wykładać pieniądze ............mława to poje.... miasto jest ogromny zakład LG ...............nie lepsszej promocji w Polsce jak druzyna w 2 lub 1 lidze................to byłiby dobre dla miasta  jako sposób reprezentacji............a tak mamy wyścigi MTB i mecze artystów polskich............brawo.............. a czy ktoś zwas wie gdzie leża Wronki...........wszytscy bo to wiocha z poteżnym ( była ) sponsorem.......... a miasto zamiast wziąść sie za mordy koreancom zeby dali pieniądze na promowanie miasta i na piłke.........to wolą leżec i pierdo,,,,,,, a taK MOŻE LG BY ZAPLACIŁO PODATEK OD NI9ERUCHOMOSCI............SKANDAL I NIC WIECEJ


autor: ~Do fan dobrej pilki 2009-06-06 22:25:20

avatar Wlasnie ja to wszystko dobrze wiem...tylko denerwuja mnie ludzie ktorzy wyswiemaja takie kluby jak np. szydlowo ktore jak na swoje mozliwosci bardzo duzo osignely    a sami zyja w NEDZY bo inaczej sytuacji ktora jest obecnie z MLAWIE nazwac nie moge


autor: ~!!!!!! 2009-06-07 12:00:25

avatar zajmuje sie ktos ta strana kiedy beda zdjecia z ostaniego meczu??


autor: ~Mławianeczka 2009-06-07 13:00:07

avatar Zapraszam - www.mlawianka.yoyo.pl


autor: ~Kiero88 2009-06-07 13:14:20

avatar zdjęcia może będą, ale admini tej stronki, też mają swoje zajęcia, oprócz prowadzenia strony. Dobrze, że w ogóle jest strona.


autor: ~Fan dobrej piłki :) 2009-06-07 15:46:58

avatar ty kiero jak z takim fochem odpowiadasz to po co sie za to w ogole brałeś.jak ci nie pasuje to usun to strone nikt płakał nie bedzie.i chciałbym zauwarzyć ze to jest strona Mławy a nie szydłowa...bo juz chyba całe szydłowo opisuje tu swój zaj...sty klub...załóżcie sobie strone i bazgrajcie co chcecie bo sie podniecacie jakby było czym


autor: ~anonim 2009-06-07 21:51:40

avatar mława sięgnęła dna na klub są przeznaczane ogromne pieniądze z miasta ale ludzie którzy się kręcą przy mławskiej piłce to wstyd ludzie skorumpow........czas panie BURMISTRZU przejżeć na oczy


autor: ~adrianmlawa 2009-06-08 10:03:54

avatar anonim ma racje LG by mogło nas sponsorować tak jak Amica sponsorowała Wronki... Podejrzewam że gdyby nie fuzja z Kolejorzem Wronki były by w pierwszej 5-ątce Ekstraklasy. Takie LG to dobry pomysł ja o tym samym myślałem ale bałem się napisać:)


autor: ~FDP 2009-06-08 14:17:53

avatar tylko ze te LG jest tu tylko do czasu kiedy nie musza podatkow placic a jak im przyjdzie placic to sie zbiara raz dwa.tylko burmistrzowi mozna podziekowac...brawa dla niego.pierwsza i ostatnia kadencja tego pana


autor: ~Kiero88 2009-06-08 14:53:23

avatar nie z fochem po pierwsze. Mam też inne zajęcia niż ciągłe siedzenie przed kompem i bawienie się w stronę.


autor: ~Kibic 2009-06-08 15:30:57

avatar Wracajac do LG to oni maja wykatane na Mlawe jak bylo 10 lecie to nic ludziom nie dali a ci nasi przydpasy wszyscy w dupe im wlazili lacznie z burmistrzem ktory juz w Korei byl LG ma  mnieszkancow i mniasto w dupie caly czas zwiekszaja wydajnosc mowia ze tak dobrze prosperuja ale naszym kosztem bo robimy wiecej za te same pieniadze takrze wontpie zeby oni mnieli kiedykolwiek dac cos na klub pozostaja nam nasze wierne firmy np.fabryka obuwia


autor: ~fan 2009-06-08 16:54:02

avatar a ztym Masztalerem to prawda ze przychodzi?


autor: ~anonim 2009-06-08 17:03:26

avatar sorry a po cholere wam ten masztaler, był 1,5 roku temu (mniej więcej) jakimś trenerem-koordynatorem... no prosze was i do tego trener jeszcze był... odniósł sukces ? wiadomo 6 lat temu tu odniósł sukces ale wtedy to też było inne pokolenie piłkarzy, a czas biegnie do przodu niestety... a więc apeluje ogarnijcie się z tym masztim :)


autor: ~FDP 2009-06-08 17:22:44

avatar dziekowac tym firmom ktore w ogole cos daja na piłke bo dzieki temu chłopaki maja za co na wyjazd jechac


autor: ~fan 2009-06-08 18:50:25

avatar a jaki trener więcej zdziałał? żaden


autor: ~FDP 2009-06-08 19:53:56

avatar jest dobrym trenerem ale nie robcie z niedo Boga zaraz


autor: ~anonim 2009-06-08 20:30:44

avatar Lepszego w Mlawie trenera niz on nie bylo i byl on kiedys nie wroci...temat zakonczony


autor: ~;) 2009-06-08 23:01:43

avatar hehe..a to ja wszystko zacząłem:)


autor: ~maszti 2009-06-09 00:00:37

avatar zeby cos mowic o pilce to trzeba w nia grac jesli masztaler wroci to wroci mlawska pilka to byl najleprzy trener jaki kiedykolwiek byl w mlawie on nie zuca pilki ja <cioroch > i nie kaze grac o pokoazuje jak ma akcja  przeiegac....wiec apelujmy  wszyscy i polaczmy sily zeby ten czlowiek tu wrocil...bo  chlopacy maja talen  i smialo mozna grac takim skladem w 3  lidze  tylko trzeba ich i to wszystko polukladac....a i  co  chodzi o  Boga  to  on  moze nim nie jest ale  ale jest  zbawicielem dla  mlawskiej pilki....


autor: ~anonim 2009-06-09 00:05:21

avatar rzuca,jak,On,przebiegac,talent,...przepr aszam za bledy ale az mnie unosi jak pisze..


autor: ~bim bim 2009-06-09 09:11:10

avatar Cioroch byl na razie najlepszym trenerem w Mlawie ... 


autor: ~zawodnik 2009-06-09 13:06:01

avatar najlepszym trenerem w mławie był maszty potem długo długo nikt i dopiero cioroch na drugim miejscu


autor: ~anonim 2009-06-09 14:04:55

avatar z wielkim szacunkiem   dla  MASZTALERA zrobił kiedyś wielki sukces w Mławie ale czasy na styl jaki kiedyś preferował już się skończyłyjego wyniki w O strowcu w Nowym Dworze Ciechanowie nikogo na kolana nie rzucają ,była próba 2lata temu w Mławie też nieudana


autor: ~kibic 2009-06-09 14:07:44

avatar ty zawodnik zapierd...... na treningu anie oceniaj TRENERÓW


autor: ~kiler 2009-06-09 19:19:48

avatar

jakich trenerów oprócz masztego i cioroch to w tym klubie nie było trenerów. zapier... nawet trzeba ale jak trener nie ma czasu trenowac zawodników tylko więcej jest wolnego niz treningów to można sobie grac ale o utrzymanie a nie o awans


autor: ~jaco 2009-06-09 20:30:26

avatar połączmy tych dwóch trenerów razem i myśle że będą efekty MASZTALER I CIOROCH oni razem pomogą MŁAWIANCE i ten ZARZĄD


autor: ~FAN 2009-06-11 10:53:10

avatar Skonczcie te spekulacje Masztaler nigdy nie wroci do Mlawy...


Musisz się zalogować, aby dodawać komentarze.

SPONSOR STRATEGICZNY


 

Reklama

Najbliższe spotkanie

W najbliższym czasie zespół nie rozgrywa żadnego spotkania.

SPONSOR

Ostatnie spotkanie

MKS Mławianka MławaBug Wyszków
MKS Mławianka Mława 4:1 Bug Wyszków
2017-06-17, 17:00:00
     
oceny zawodników »

OFICJALNY PARTNER

                                                                

ZAWKRZEŃSKI SPORT

SPONSOR

 

Wyniki

Ostatnia kolejka 38
Pogoń Grodzisk Mazowiecki 5:0 KS Ożarowianka Ożarów Mazowiecki
Czarni Węgrów 1:5 Dolcan Ząbki
Tęcza Łyse 0:3 Unia Warszawa
Mazovia Mińsk Mazowiecki 3:1 MKS Przasnysz
MKS Mławianka Mława 4:1 Bug Wyszków
Podlasie Sokołów Podlaski 4:2 Ostrovia Ostrów Mazowiecki
Błękitni Raciąż 0:3 KS Łomianki
Pogoń II Siedlce 0:1 Hutnik Warszawa
Delta Słupno 3:3 Bzura Chodaków Sochaczew
Wisła II Płock 0:5 MKS Ciechanów

REKLAMA

Losowa galeria

Galeria z drugiej ligi, cz. 2
Ładowanie...

Statystyki

Brak użytkowników
zalogowanych i 1 gość

dzisiaj: 675, wczoraj: 566
ogółem: 3 368 338

statystyki szczegółowe